Future something

Intodeauna am avut nevoie de-un viitor ‘ceva’ care sa ma faca sa merg mai departe, caci am nevoie mai tot timpul sa m-agat. De o idee, de un plan, de un eveniment.

Am nevoie de tinte, pentru ca mai apoi sa le pot taia de pe lista. Am nevoie sa numar luni, saptamani, zile. An nevoie sa stiu incotro ma indrept, ca sa ma pot ghida si astfel s-o iau pe drumul care trebuie.

Sunt constienta ca a nu fi in control e perfect normal, insa a nu avea un ‘finish line’ pentru care sa lupt ma sperie pana peste masura.

~ de Andra pe 13/02/2012.

Un răspuns to “Future something”

  1. hey baby meu!
    pe mine, cel mai tare ma sperie sa stiu care este finish line-ul, sa-l simt, sa-l vad, sa-l miros, sa-l imbratisez, sa-l astept cu nerabdare…iar intr-o secunda sa dispara…lasandu-ma in cel mai negru intuneric, vid.
    :P
    te pup si te iubesc foarte mutl
    mi-e tare dor de tine!

Lasă un răspuns

 
