Reflections (October 2011)

Nu sunt toate zilele ca desprinse dintr-un vis si nici ghemul de fericire din stomac nu e permanent. Insa pot sa spun cu mana pe suflet ca traiesc cea mai frumoasa perioada din viata mea.

Pentru simplul fapt ca sunt inconjurata de oameni. Pentru ca am inteles ca uneori e necesar sa-mi sacrific atat tabieturile cu care am fost obisnuita o viata intreaga, cat si confortul de a trai singura. Pentru ca definitia fericirii nu e nicidecum a trai cu tine si pentru tine.

~ de Andra pe 05/10/2011.

2 răspunsuri to “Reflections (October 2011)”

  1. Foarte frumos spus!
    Minunate poze!
    Tu esti infloritoare, arati foarte bine!!!
    …dar ia spune-mi, cine e mister pantaloni in carouri?
    Mi-e foarte dor de tine!!

Lasă un răspuns

 
