Perception

Intotdeauna am simtit nevoia sa am in preajma oameni calzi, capabili sa-si arate afectiunea. Caci nu mi s-a parut niciodata greu sa poti sa spui sau sa arati ceea ce simti.

Ciudat, mi-am dat brusc seama ca s-ar putea sa fac parte chiar eu din categoria oamenilor pe care nu-i inteleg. Pentru ca am simtit de nenumarate ori ca reactiile pe care le am nu coincid nici pe departe cu sentimentele care ma incearca. M-am trezit multumind si aratandu-mi recunostinta intr-un mod fad. M-am trezit povestind un eveniment marcant intr-o maniera lipsita de orice fel de culoare. Caci am in minte un sir nesfarsit de imagini, sunete, senzatii pe care simt ca nu sunt capabila sa le reproduc in asa fel incat sa starneasca emotii. Poate pentru ca sunt de o intensitate prea mare.

Sau poate pur si simplu pentru mi-e frica. E aceea frica de-a nu fi inteles gresit. De a nu fi catalogat drept o persoana distanta, rece, superficiala.

Pentru ca oamenii diferiti au perceptii diferite.

~ de Andra pe 18/11/2010.

Lasă un răspuns

 
