For Dad

La inceput n-a fost decat o bucatica rupta din pasiunea unui om drag. N-a fost o placere personala, ci doar o activitate pe care m-am straduit din rasputeri s-o transform in ceva personal. Stiam ca ceea ce fac ii aduce un zambet pe fata. Iar acel zambet a fost cea mai puternica motivatie pe care as fi putut s-o primesc. Si am mers mai departe. Indiferent de context.

A fost preluata si nu crescuta din radacina. Insa la final, a ajuns sa-mi apartina. In totalitate si nimic mai putin de atat.

Azi l-am simtit mai aproape. Iar fiecare minge pe care am lovit-o a fost cu gandul la el. Pentru ca stiu ca jumatate din satisfactia mea ii apartine. Si pentru ca acest cuvant n-ar fi avut nicio semnificatie daca n-ar fi fost cine s-o modeleze pentru mine. Si prin mine.

~ de Andra pe 03/10/2010.

Lasă un răspuns

 
