To be able to let go

Doare. Insa e o durere cu gust dulceag.
.
Oamenii care au puterea sa dea drumul cu buna stiinta unui lucru la care tin inainte de a fi prea tarziu sunt (putin spus) demni de respect. Sa fii capabil sa-ti treci propriile placeri pe un plan secund e mult mai greu decat as fi crezut. Caci e de o mie de ori mai la indemana sa fii las si sa traiesti cu ochii inchisi intr-un permanent prezent.
.
Am fost fericita. Chiar daca am stiut ca e vorba despre o fericire temporara ce dureaza doar cateva saptamani.S-au scurs mai repede decat anticipasem, insa nu regret nicio zi, ora sau minut. Pentru ca am descoperit ca am de oferit, pe langa nervozitate, ironie si proasta dispozitie, si lucruri bune. Pentru ca n-as da pe nimic in lume senzatia pe care un simplu nume vazut pe ecranul telefonul mi-o poate oferi. Am avut in mana jackpot-ul. N-am avut oportunitatea sa mi-l insusesc. Insa e destul sa stiu ca a fost acolo. Si-mi place sa cred ca pentru o clipa mi-a apartinut.
Rezerve au existat nu doar dintr-o anumita directie. Recunosc, n-am reusit de fiecare data sa folosesc frana cu intensitatea cu care mi-am propus, insa m-am straduit. Caci nu o data mi-am inabusit dorinta de-a face anumite gesturi. De fapt, le-am facut. Insa doar in gand.
.
Nu sunt lacrimi de suparare. Pentru ca a descoperi ca exista oameni in palmele carora poti sa-ti lasi o bucatica de suflet n-ar trebui sa nasca niciun fel de durere. Dureros e sa-i intalnesti. Si sa trebuiasca sa le dai drumul inainte de a te fi bucurat pe deplin de prezenta lor.
~ de Andra pe 29/07/2010.

Un răspuns to “To be able to let go”

  1. sunt unele lucruri care în nici un alt fel nu le putem experimenta sau învăţa decât pe propria piele… şi emoţii pentru care merită să experimentezi o astfel de durere…
    >:D<

Lasă un răspuns

 
