Bitter

Sunt mirosuri pe care obisnuiam sa le iubesc. Insa pe care le-am folosit intr-un moment cu totul nepotrivit. Iar acum nu reusesc decat sa-mi readuca in fata ochilor un slide show de imagini inconfortabile.

Au trecut doar cateva luni, insa e  perioada ce parca n-a avut loc niciodata. Cat despre persoanele ce apartin de ea…ele sunt parca si mai ireale. Pentru ca nu mai trezesc in mine niciun fel de sentiment. O afectiune ce s-a stins treptat undeva pe drum si o repulsie ce s-a estompat mult mai devreme decat am crezut initial.

Am ales un alt drum si-am uitat. N-am stiut incotro ma indrept, insa e o decizie pe care n-as schimba-o nici intr-o mie de ani.

Sa fiu nevoita sa resimt aceleasi mirosuri e cu atat mai greu de suportat.

~ de Andra pe 21/05/2010.

Lasă un răspuns

 
