…and the sea.

Edinburgh. Un ultim meci si o zi ce-o sa ramana pe fundal mult timp de-acum incolo. Nu din cauza soarelui si nici macar din cauza faptului c-am castigat. Pentru c-am simtit, dupa o nesfarsita asteptare, acel sentiment de apartenenta pe care sincer am crezut ca l-am ratacit undeva pe drum. Se pare ca a fost cu mine tot timpul.

Johnshaven. Un coltisor de liniste ascuns de ochii multora. Am aflat astfel ca te poti indragosti nu doar de o fiinta, ci si de un loc. De-un miros, de-o culoare, de-o atingere rece de valuri.

…pentru ca nu tine de nationalitate, de limba pe care o vorbesti sau de lucrurile cu care ai fost obisnuit o viata intreaga.

~ de Andra pe 01/03/2010.

Un răspuns to “…and the sea.”

  1. eşti aşa fericită draga mea :) :) :) mă bucur foarte pentru tine >:D<

Lasă un răspuns

 
