A simti. A vrea. A putea.

Sunt zile in care simti ca nimic nu te poate opri. Ca orice miscare pe care o faci nu poate fi decat una inspirata. Cand ai incredere sa incerci orice, fara teama vreunui esec. Doar stii ca poti. Zile care incep cu un strop de soare strecurat printre draperii si care se incheie cu un echipament ud si-o apasare placuta a pleoapelor. Zile in care nu-si mai au locul niciuna dintre frustrarile si indoielile de cu o seara inainte. Care tin sa-ti demonstreze ca exista oameni carora le pasa. Sau cel putini ca sunt dispusi sa le pese. Singurul efort pe care tu trebuie sa-l faci e sa vrei sa renunti la pasivitate.

Am tanjit dupa un motiv capabil sa ma scoata dintr-o stare pe care nu tin minte s-o mai fi intalnit pana in momentul de fata. O stare pe care am acceptat-o in mod constient, desi stiam ca nu e constructiva. Tot ce-am vrut a fost sa simt ca vreau si ca pot.

Da. Azi am simtit, am vrut si, mai presus de toate, am putut.

Multumesc.

~ de Andra pe 23/02/2010.

Lasă un răspuns

 
