Undercover Innocence

~ de Andra pe 13/02/2010.

5 răspunsuri to “Undercover Innocence”

  1. cum am intrat pe blog si am mers mai jos, pe masura ce se dezvaluia portretul simteam asa o atmosfera de suspans.
    E ceva tare tare interesant in desen.
    E fantastic :D

    Felicitari! Ma uit in continuu la ochi si obraji… :)

    • Am sa-i transmit felicitarile surorii mele, ea e cea din spatele desenului…se multumeste oricum :)
      Ma bucur de efectul pe care l-a avut, asta era si ideea…sa induca o oarecare senzatie. Ce fel de senzatie…asta deja depinde de ‘spectator’. :)

  2. da…multumesc mult mult…eu incerc sa-mi dezvolt arta naratiunii cu creionul..:D

    • Si reusesti cu maiestrie ! :) Felicitari Anca si felicitari Andra pentru inspiratia de a-l posta.

      O zi happy de tot amandurora! :D

  3. Imi plac buzele acelea mari.
    Am mai vazut un desen pe blogul tau,asemanator cu acesta,probabil facut tot de sora ta.
    Foarte frumos.Felicitari.

Lasă un răspuns

 
