Patru luni si jumatate

Am stiut ca n-am sa ma pot stapani, c-am sa le sar in brate si-am sa incep sa plang. E vorba despre o fericire care timp de patru luni si doua saptamani a asteptat rabdatoare  sa poate rabufni zgomotos. Sunt lucruri pentru care n-am fost mai recunoscatoare in viata mea. E un tati care mi-a strans mana pe tot parcursul drumului, o mami care m-a mangaiat pe frunte si o buni care a simtit nevoia sa se aseze inainte de a ma imbratisa. E mirosul si culoarea albastra a camerei mele, sunt toate lucrusoarele pe care le-am gasit exact asa cum le-am lasat.

Sunt opt suflete pe care le-am lasat la doua mii de kilometri distanta si pe care mi-am dat seama azi, cand le-am vazut stralucirea din ochi si le-am simtit manutele incolacite in jurul meu, cat de mult le iubesc si le simt lipsa.

E un loc numit ‘acasa’ care nu exista decat aici. Aici si pentru totdeauna.

~ de Andra pe 22/01/2010.

2 răspunsuri to “Patru luni si jumatate”

  1. când te-am văzut acolo în cafenea…cum ne aşteptai… parcă eram acasă… la moak, la o limonadă, parcă nu a trecut atâta timp de când ai plecat… şi chiar aşa ne-am purtat toate, de parcă ieri fusesem la pinochio… mi-a fost dor de tine >:D<

  2. ce mult ma bucur pentru tine ! :) sa fii vesela si sa te bucuri mult de casa. cred ca nu-ti mai vine sa pleci.
    Sa ai parte de zile super super happy !

Lasă un răspuns

 
