Aqualung

Am redescoperit cu o placere nebuna note muzicale uitate pe drumul dinspre un trecut nu foarte indepartat. Si odata cu ele o serie de stari si senzatii greu de descris. Sunt sunete legate de o anumita perioada din viata, sentimente pe care ajungi sa le retraiesti pe masura ce piesa se apropie de de sfarsit. Nu reusesc sa-mi dau seama daca e tristete, implinire, nostalgie, teama sau bucurie. Putin din fiecare, probabil.

Cred ca e drumul spre casa cel care imi inapoiaza toate lucrusoarele. Le-am scapat dintr-o prea mare graba si puternica dorinta de-a incepe in forta o altfel de viata. Am lasat prea multe in urma mea. Dar promit sa le culeg. Iar cand ma voi reintoarce, le voi avea cu mine.

„Brighter Than Sunshine”

„Easier To Lie”

„Just For A Moment”

„Cinderella”

„Strange And Beautiful”

…   .

~ de Andra pe 17/01/2010.

Lasă un răspuns

 
