Dublin, 20 martie

Simteam de mult nevoia unui astfel de gest. Azi m-am hotarat. Sa fie in contul zilei mele de nastere.

Un chip pe care l-am vazut ultima oara acum trei ani. Gesturi, hotarari si regrete pe care am sa le confrunt de acum in doua luni.

Am jucat in gand o imaginara scena a reintalnirii de nenumarate ori. N-am avut nici cea mai mica idee ca o astfel de iluzie s-ar putea transforma vreodata in ceva palpabil.

~ de Andra pe 12/01/2010.

3 răspunsuri to “Dublin, 20 martie”

  1. Eu totusi sper sa nu fie regrete,sa nu faci gesturi si hotarari pe care sa le regreti:)

    Am impresia ca nu e despre o fata e vorba:)
    sa te distrezi!

  2. well, honestly, that’ll be a weekend worth anything. :D

Lasă un răspuns

 
