Cu aprindere intarziata. Leapsa

1. Numeşte cea mai mare frică a ta.

Sa clachez acolo unde, pe langa munca, exista si pasiune.

2.Idealul tău în viaţă este…

Sa nu traiesc cu regretul c-am lasat timpul sa-mi scape printre degete. Sa simt ca am calatorit si eu deodata cu el.

3.Dorinţa ta cea mai ascunsă. 

Sa impart aceeasi camera cu Anca pentru tot restul vietii.

 4.O persoană pe care o admiri. De ce?

Sunt trei pe care le admir in aceeasi masura. Pentru ca timp de 20 de ani m-am simtit norocoasa pentru simplul fapt ca exista. Si pentru ca de trei luni incoace sentimentul tot creste in intensitate. Mami, tati si Anca (mi-am dat seama ca indiferent de situatie, ajung mereu la acelasi subiect…invariabil).

5.Cel mai frumos cadou primit vreodată. (de la cine, de ce ţi-a plăcut şi cu ce ocazie) .

O carte din seria Harry Potter. De Craciun, acum cativa ani. De la mami, daca tin bine minte. Nu pentru ca era la moda sau pentru ca si-o doreau toti. Pentru ca mi-am petrecut doua nopti ghemuita langa brad, citind la lumina beculetelor. Erau ace si bomboane de ciocolata pe covor si mirosea a iarna. Pentru ca a fost cel mai frumos Craciun pe care mi-l amintesc.

Miss T, ti-o pasez. A ta e de-acum incolo.

~ de Andra pe 07/01/2010.

5 răspunsuri to “Cu aprindere intarziata. Leapsa”

  1. :) ce frumos ai scris despre familia ta. Cred ca sunt mai mult decat mandri de tine.

    Frumoase raspunsuri.

  2. mai bine mai tarziu decat niciodata:)

  3. Ai dreptate,”desenezculumini”,suntem mai mult decat mandri de ea.
    Esta tot ceea ce isi poate dori un parinte.Ea nu ne-a dezamagit niciodata si o iubim enorm de mult.

    • Nu chiar niciodata…dar apreciez :) N-am apucat sa-ti multumesc pt mesajul de azi dimineata…a fost cel mai placut mod de-a ma trezi. Love you, mom!

Lasă un răspuns

 
