Remember

Anul trecut pe vremea asta…anul trecut. Asta e cea mai socanta parte. Cand realizezi ca au mai trecut inca 12 luni, iar tu n-ai fost in stare sa te opresti pret de-o clipa si sa te uiti in jur. Cat sa realizezi ce se petrece. Nimic mai mult. Ei bine, o faci de-abia acum si e coplesitor. Atat de multe s-au petrecut pe langa tine si cu tine incat dureaza o vesnicie si numai sa ti le aduci aminte pe toate.

Ai schimbat nu doar un pat sau patru pereti, ai schimbat oameni si locuri. Ai lasat in urma o tara si ai fost gata sa imbratisezi o alta. Cu tot ce are ea de oferit. Ai schimbat romana cu engleza, ai schimbat un stil de viata. Te-ai trezit intr-o dimineata si ti-ai dat seama ca ai luat-o de la zero.

Am incheiat o parte din socoteli intr-o sala de cinema, dandu-mi seama ca incep sa dezvolt o pasiune pentru Gerard Butler. A fost ‘Law Abiding Citizen’ cel care a pus punct.

~ de Andra pe 01/01/2010.

2 răspunsuri to “Remember”

  1. Mi-am pus in gand sa ma duc la film acum in weekend.
    Hm… eu doar am schimbat un oras si mi-a luat atat de mult timp sa ma acomodez dar tot nu am reusit dupa 3 ani…

    Ma gandesc ce e in sufletul tau fiind asa departe. Uneori imi vine sa ma urc pe tren si sa merg acasa in toiul noptii sa-i sar in brate la mama…

    Mult mult succes iti doresc si o zi superba !

    • Ideea filmului mi se pare geniala. Si nici realizarea nu e rea deloc.
      Orice schimbare e grea…mai ales daca nu te numeri printre cei care-si traiesc cei patru ani de liceu asteptand sa plece de acasa si sa scape de parinti. N-am reusit sa-i inteleg niciodata.
      Ce e in sufletul meu? Uneori nici eu nu stiu. Cred ca inca n-am reusit sa constientizez pe deplin cat de departe ma aflu de tot ce inseamna acasa. Insa si in scurtele momente de luciditate e…crunt. Dar trec. Trebuie sa treaca. :)
      Poate ca intr-o zi nici n-ar fi o idee asa de rea sa te urci pe tren si s-o faci. Avem nevoie de cate-un gest din asta din cand in cand. Te-ai simti bine :)
      Multumesc tare mult…o zi la fel de frumoasa si tie! Seara, de fapt…

Lasă un răspuns

 
