25

Credeam ca e trist sa simti spiritul Craciunului si in acelasi timp sa te afli intr-un alt colt al lumii. Am descoperit ca e mult mai trist sa nu-l simti deloc. Anul asta a avut loc doar acasa.

Era sfarsitul unei zile obisnuite cand m-am trantit in pat. Credeam ca va fi ca pe vremuri, cand peste noapte se schimba totul. Insa inceputul zilei de 25 n-a adus nicio senzatie noua.

Am ascultat colinde. Le-am si cantat. Am fost inconjurata de beculete festive si mame care-si tineau fetitele de mana. Da, m-am simtit singura. Insa nu e un sentiment pe care il traiesti o singura data pe an.

M-am straduit. Am vrut. Am crezut. Se pare ca nu mai depinde de mine.

~ de Andra pe 25/12/2009.

Un răspuns to “25”

  1. -bine ca nu esti o plasmuire si ca esti sanatoasa.nu stiu daca esti la vreo specializare sau te-ai casatorit c-un scotian.scrii ptr.vreun ziar?nu te concentrezi pe beletristica,pe eseuri ,pe un tratat cu frmantarile sufletesti ale femeilor?cat trebuie sa asteptptr.a-miaproba un comentariu.cei mai multi prietteni de-ai tai nu-i am la ranza.LA MULTI ANI![scuze ptr pertu].

Lasă un răspuns

 
