Printre picaturi

„E oare in natura lucrurilor sa-ti iubesti familia sau e o iubire care exista sau nu, ca oricare alta? Simt ca imi iubesc tatal si fratele, insa nu cred ca se poate numi dragoste ceea ce simt pentru mama si surorile mele.”

E unul dintre cele mai triste lucruri pe care le-am auzit. Si care m-a facut, inca o data, sa multumesc pentru ceea ce am. Pentru oamenii din jurul meu. Pentru ca pot sa iubesc atat de mult. N-am crezut ca poate fi considerat un privilegiu. Ei bine, azi am realizat ca e.

Poti invata multe doar privind. Uneori doi ochi tristi au multe de spus. Idee e sa stii cum sa-i asculti.

~ de Andra pe 23/12/2009.

Lasă un răspuns

 
