Pieces

Miroase a zapada, in mijlocul camerei e un teanc de haine mototolite, iar in bucatarie ies aburi dintr-o supa de rosii. Am incercat sa dorm, insa cealalta jumatate goala de pat nu ma lasa. M-am obisnuit cu asternuturi negre si cu un brat strain in loc de perna.

N-am sa impodobesc bradul si nici n-am sa ma chinui sa impachetez cadouri. Nu mi se va mai cere sa gust creme sau sa decorez prajituri. Si nici n-am sa mai simt miros de chiftele ori de cate ori voi deschide usa de la camara.

~ de Andra pe 18/12/2009.

2 răspunsuri to “Pieces”

  1. cateodata,cand lipsesc anumite lucruri…lipsa lor ne face sa le iubim mai mult.Sarbatori fericite:)

    P.S.Ai o leapsa la mine pe blog.

  2. Craciunul tot Craciun e oriunde ai fi(macar in suflet):)

Lasă un răspuns

 
