Cuvinte si frica

Intodeauna mi-a fost frica sa verbalizez lucrurile frumoase de teama sa nu le pierd. Habar nu am de cand sau din ce motiv. Pur si simplu asociez cuvintele cu disparitia palpabilului. Si mi se pare ca e ca in cazul unei vraji pe care daca o rupi iti ia inapoi tot ce ai apucat sa simti si sa indragesti.

Nu vreau sa dau verdicte sau sa formulez concluzii. Dar recunosc ca lucrurile s-au mai asezat, iar apele s-au mai linisit si ele. Ba chiar se intrezareste si-un pic de soare. Ideea e ca nu vreau sa ma bucur prea curand, caci inca o dezamagire e ultimul lucru de care am nevoie in momentul asta.

Sunt zeci de ore muncite, zeci de ore petrecute printre foi si mazgalituri de cerneala, zeci de ore asudate. Sunt lucrusoarele care ma doboara la sfarsitul zilei. Si-mi fac viata mai frumoasa.

~ de Andra pe 18/11/2009.

Un răspuns to “Cuvinte si frica”

  1. eu dimpotriva…vad cuvintele ca pe un mijloc de a pastra aproape lucrurile frumoase…si mai ales, sentimentele frumoase pe care le simti numai intr-un anumit moment.. le recitesti…si iti aduci aminte, nu le pierzi..

Lasă un răspuns

 
