There’s a place

100_9928x

 

N-a fost ceea ce mi-am imaginat si nici ceea ce mi-am dorit. Dar macar am fost acolo. Si pentru asta sunt recunoscatoare.

Partea cea mai ciudata a fost cand am simtit ca sunt pe teren prin intermediul altcuiva. Ca am in fata ochilor o oglinda si ca eu sunt cea care lupta si-si pierde respiratia. Pentru ca multi ani cu asta m-am ocupat.

Dar e bine. Caci va veni si momentul in care imi voi regasi locul. Sau imi voi crea un altul nou.

~ de Andra pe 12/11/2009.

Lasă un răspuns

 
