In sfarsit…o sansa.

A fost o miscare atat de neasteptata, incat nici n-am stiut cum sa reactionez. Mi s-a aruncat echipamentul in fata (la cat de propriu se poate) si  mi s-a spus sa ma schimb rapid. Asta cu un minut inaintea fluierului de inceput. Si cu 30 de secunde inainte sa apara cea careia ii era destinat, de fapt, numarul de pe tricou.

N-as vrea sa retraiesc vreodata secundele in care mi s-a inmanat echipamentul si nici ce-am simtit in primele minute pe banca de rezerve.

Insa din momentul in care am fost intrebata cum ma cheama, am stiut ca asta e. Si n-am ezitat sa-mi julesc coatele si genunchii ca s-arat ca stiu. Si ca pot. N-am sa pot verbaliza niciodata cata placere imi face sa simt bucata aia de material pe piele, sa simt cum aerul imi scrijeleste gatul sau cum plamanii incep sa pulseze de la efort.Sunetul fluierului sau presiunea celor doua aruncari de la libere…

De-abia acum realizez cat de mult mi-au lipsit toate astea.

~ de Andra pe 10/11/2009.

Un răspuns to “In sfarsit…o sansa.”

  1. hello iubita mea, mi-am propus sa-ti scriu azi un mail, sa-mi exprim nespusa fericire, care mi-a ars sufletul aseara, in momentul in care mi-a spus mama ca in SFARSIT ai jucat, si ca ai facut-o la cel mai inalt nivel, dar bineinteles ca azi am munca de teren, asa ca plec mai repede; oricum nu vroiam sa treaca nepunctat momentul si sa-ti spun cat sunt de incantata si de exhaltata de vestea buna de pe teren….inca o data se dovedeste: cu rabdarea treci si marea!!! te iubesc muuult si sunt extreeeeem de mandra de tine! pt toate realizarile zilnice, fie ele mari, mici, importante sau nu! Sa ai o zi minunata cu un final spectaculos pe terenul de baschet!!!

Lasă un răspuns

 
