E acasa. E Romania.

Da, sunt multe aspecte pe care le detest in ceea ce o priveste. Ma dezgusta tot ce tine de politica, sistem educational, mentalitate. Dar ma opresc aici.

Am aterizat, practic, intr-un loc la care aveam curaj doar sa visez. Un loc in care teoriile sunt puse in practica (si nu numai in cazuri deosebite), iar valorile sunt valori adevarate. Un loc in care nu esti banuit sau suspectat, caci totul se cladeste pe un fundament solid de incredere. De invatamantul superior nici n-are rost sa mai pomenesc nimic. Cu mult peste ceea ce ma asteptam sa gasesc. Politica? Habar nu am. Profit de faptul ca nu sunt invadata zi de zi de polemici la radio, televizor, pe internet. Aici macar sunt lasata in pace. Si imi este respectata si simpla lipsa a interesului.

Ciudat. Cu toate astea, imi lipseste. E o atmosfera si un aer pe care nu le pot explica. Si nu e numai din cauza oamenilor carora le duc atat de tare dorul.

E locul in sine si tot ce tine de el. Da, sunt si lucrurile pe care le detest. Pentru ca sunt toate parti integrante ale spatiului pe care il numesc ‘acasa’. Nu ma feresc sa recunosc si sunt mandra. Ba mai mult de-atat…mi-am dat seama ca e mai mult decat mandrie.

E acasa. Adica Romania.

~ de Andra pe 02/11/2009.

2 răspunsuri to “E acasa. E Romania.”

  1. …să nu uiţi niciodată de unde ai plecat…

Lasă un răspuns

 
