„Stiu tot ce tu nu stii niciodata, din tine.”

E chiar atat de greu sa incerci sa spui unui om cat de mult tii la el? Da.
Cum sa-i arati ca-l iubesti mai presus de orice fara sa cazi dintr-ul cliseu in altul? Cum anume sa-i explici ca fiecare gest, gand sau fapta se raporteaza iar si iar la ceea ce reprezinta el pentru tine? Cum sa-i transmiti fiorii pe care-i simti de fiecare data cand ii privesti chipul intr-o poza fara sa poti sa-ti incolacesti bratele in jurul lui? Poti oare sa-i spui pomenesti de nodul din gat fara sa i te cuibaresti la piept?

Am stiut ca e mai presus de dragoste in momentul in care am simtit nevoia de a-i spune. Tot. De a-i marturisi fiecare detaliu si fiecare lucrusor lipsit de importanta.
A fost si este o dorinta mai mult decat acuta. Dorinta ca acel om sa-mi stie „toate timpurile, toate miscarile, toate parfumurile”, s-auda „bataia inimii care urmeaza bataii care-o aud” si sa rosteasca mereu „sfarsitul cuvantului a carui prima silaba tocmai o spun„.

E o mica parte din ceea ce simt. Pentru ea. Pentru mama.

Nichita Stanescu-„Catre Galateea”

~ de Andra pe 22/10/2009.

Un răspuns to “„Stiu tot ce tu nu stii niciodata, din tine.””

  1. Cum sa nu fiu coplesita,cand copilul zamislit de mine imi impartaseste sentimentele pe care le traiesc si eu cu atata intensitate!
    Cum sa nu fiu mandra de faptul ca imparti cu mine „toate timpurile, toate miscarile,toate parfumurile”!Ii multumesc lui Dumnezeu pentru darul pe care mi l-a oferit prin tine si sora ta,voi ma faceti sa ma simt un om implinit.Chiar daca viata e grea,nu mai conteaza nimic atata timp cat voi sunteti bine.
    Te iubesc mult puiutul meu si sti ca poti conta oricand pe mine.

Lasă un răspuns

 
