Inspiration, part II

DSC01419x

…by Anca Groza. Adica o sorela scumpa si draga :)

~ de Andra pe 21/10/2009.

5 răspunsuri to “Inspiration, part II”

  1. Dacă tu le-ai desenat, meriţi o reverenţă. Două. O sută de reverenţe. E uluitor.
    Te-am trecut repede în blogroll. O să intru să mă liniştesc. Presupun că ai mai auzit asemenea aprecieri.

    • Nu eu le-am desenat, ci sora mea. Dar am sa-i transmit reverentele :) pe care sunt convinsa ca o sa le primeasca cu maaare placere. O sa continui sa-i postez desene si lucrari, asa ca…enjoy :) Si multumesc de vizita..

      • Am permisiunea ta să postez pe blog imaginile pe care le pot însoţi cu text, de pe blogul tău? Cu link, desigur. Mie mi-e uşor să te găsesc, din blogroll.

        Este foarte talentată sora ta. Sper că va face o carieră în artă plastică. Desenele amestecă graţia şi realismul sugestiv.

  2. Da, le poti folosi :) sper si eu sa ajunga sa fie apreciata ceva mai mult decat e acum…ca talent chiar este.

  3. wooow, multumesc mult de aprecieri…si Andra, mi-ai facut o super surpriza!!! multumesc mult! suflet drag!!!

Lasă un răspuns

 
