Baschet la genul masculin

Pentru a cata oara imi doresc sa ma fi nascut Andrei, si nu Andra, habar n-am. N-am idee nici de ce ma simt mult mai confortabil in prezenta baietilor decat in cea a fetelor. Cu referire la terenul de baschet.

Da, tocmai a avut loc un meci din liga locala. Nu, nici de data asta n-am fost aleasa. Si nici nu voi fi pentru urmatoarele doua meciuri. Ideea e ca n-am sa incep sa ma plang de sisteme de valori si ierarhizari. Nu de data asta. Am facut-o de prea multe ori ca sa mai am putere sa mai spun ceva. Asa ca…astept. Ce anume? O sa-mi dau seama pe parcurs.

Cu toate astea, a fost cel mai placut antrenament de pana acum. Pentru ca fetele jucau pe un alt teren. Si pentru ca am aterizat printre cei de sex masculin. E atat de simplu tot in ceea ce-i priveste. Cel putin cand vine vorba de sport. Intotdeauna i-am admirat pentru atmosfera pe care reusesc s-o creeze cand sunt pe teren. Nici macar nu m-am simtit in plus sau tratata diferit. Am scapat mingea? Care e problema? N-am marcat? Data viitoare. Am pierdut? Am facut flotari. La un loc cu toti. A fost momentul si locul in care am reusit sa-mi dau drumul. In mare parte. Fara sa ma tem c-am sa fiu privita ciudat sau ca mi se va reprosa ceva. Si e atat de bine.

~ de Andra pe 20/10/2009.

Lasă un răspuns

 
