Dor…

„Pride And Prejudice” si „Batranul si marea. O zi linistita petrecuta inauntru.

Mi-e dor. De patul meu din coltul camerei, de patura portocalie si moale, de aerul cu miros de scortisoara, de zgomotul vaselor si mirosul de cafea ce ma intampinau dimineata la prima ora. Mi-e dor sa ma intrebe buni din cinci in cinci minute daca mi-e foame, mi-e dor s-o rasfat pe mami cu o turta dulce calda la sfarsitul unei zile de munca, mi-e dor sa ma intampine tati cu salutul nostru personal, mi-e dor sa o iau de dupa gat pe Anca si sa-i spun cat de mult o iubesc.

~ de Andra pe 04/10/2009.

Lasă un răspuns

 
