Revolution

M-am gandit la ea pe tot parcursul plimbarii. Simteam nevoia sa vad, sa cunosc, sa ma bucur. Si mi-am dat seama ca e vorba de un cadru in care s-ar incadra perfect si o atmosfera pe care ar savura-o din plin.

Primul contact cu viata de (semi)noapte a Aberdeen-ului. Ora 22, „Revolution”, doua fete noi in peisaj. Un punch delicios si o lume total diferita de cea cu care eram obisnuita pana acum si pe care o consideram ca fiind normala. Si in care parca am aterizat direct de pe luna.

Dar asta nu inseamna neaparat ca nu-mi place…:)

Cheers!

~ de Andra pe 13/09/2009.

Lasă un răspuns

 
