Sistem mizer!

Dintre lucrurile de care n-o sa-mi fie dor nici macar o clipa (si care, pe langa altele, imi inspira greata si repulsie): spitalele si intreg sistemul de sanatate.

Am avut ocazia sa ma aflu in doua posturi diferite: cea de pacient oarecare (tinerica de 18,19 ani care bate cabinetele fara mami si tati) si cea de pacient putin mai deosebit. Adica fiica domnilor profesori X si Y, care merge din cabinet in cabinet cu mami dupa ea (pe post de carte de identitate…). Corect, pile.

Consultatii de o durata medie de 5 minute, diagnostice trase la sorti, atitudini si comportamente nedemne de statutul de ‘medic’. Bonus: un sut in fund pe post de „La revedere!”. Virtual oarecum, dar pe care l-am simtit din plin de fiecare data.

Fete zambitoare, amabilitati, gesturi pline de afectiune, intrebari din sfera privata. Retete compensate, diagnostice alese cu grija, consultatii de cate-o jumatate de ora, investigatii amanuntite si deosebit de atente.

Va puteti imagina si singuri carei posturi ii apartine fiecare caz.

Pana una alta…mai am de tras. Adica de colindat coridoare mizere cu miros pregnant de clor. Asta in cel mai bun caz. Inca o saptamana. Dupa care ma tirez. Si ar fi bine sa nu-mi mai apareti in fata ochilor in vecii vecilor.

Amin.

~ de Andra pe 02/09/2009.

Lasă un răspuns

 
