Leapsa

Prima mea leapsa, venita din partea Dianei :) :

Dacă ţi s-ar spune că numai o dată în viaţă mai ai dreptul să faci ce îţi place, ce ai face?

As juca baschet pana n-as mai simti pamantul de sub picioare.

Dacă ţi s-ar spune că numai o dată în viaţă mai ai dreptul să iubeşti, pe cine ai iubi?

Mami, tati si Anca.

Dacă ţi s-ar spune că numai o dată în viaţă mai ai dreptul să vorbeşti, ce ai spune?

I-as spune mamei cat de mult o iubesc si cat de mult apreciez efortul pe care il depune ca mie sa-mi fie bine. In ciuda „iesirilor” mele din ultimul timp, care habar nu am de unde apar.

Dacă ţi s-ar spune că numai o dată în viaţă mai ai dreptul să ţipi, de ce ai ţipa?

Ca sa ma descarc.

Dacă ţi s-ar spune că numai o dată în viaţă mai ai dreptul să râzi, de ce ai râde?

De toate porcarioarele pe care le-am facut vara asta cu sora-mea. Ingerii lui Costica…:))

Dacă ţi s-ar spune că numai o dată în viaţă mai ai dreptul să plângi, de ce ai plânge?

Ca am sa fiu atat de departe de tot ce inseamna….acasa.
Dacă ţi s-ar spune că numai o dată în viaţă mai ai dreptul să bei, ce ai bea?

Un shake de banane cum numai Anca stie sa-l faca.

Dacă ţi s-ar spune că numai o dată în viaţă mai ai dreptul să alergi, spre ce direcţie ai alerga?

Inspre mare…

Dacă ţi s-ar spune că numai o dată în viaţă mai ai dreptul să desenezi, ce ai desena?

Un personaj din desenele animate manga.

Dacă ţi s-ar spune că numai o dată în viaţă mai ai dreptul să scrii, ce ai scrie?

Tot ce-as avea pe suflet in momentul respectiv.

Dacă ţi s-ar spune că numai o dată în viaţă mai ai dreptul să citeşti, ce ai citi?

Probabil ca Biblia. Sentimentul de vinovatie pentru faptul ca n-am facut-o pana acum…
Dacă ţi s-ar spune că numai o dată în viaţă mai ai dreptul să furi, ce ai fura?

O biblioteca intreaga.

Dacă ţi s-ar spune că numai o dată în viaţă mai ai dreptul să ceri scuze, cui te-ai adresa?

Mamei si bunicii in mod deosebit.
Dacă ţi s-ar spune că numai o dată în viaţă mai ai dreptul să răneşti, pe cine ai răni?

Pe ortopedul din cauza caruia am avut de indurat cei 2 ani de chin. Nu mi-as dori decat sa treaca prin tot ce-am trecut si eu. O singura data ar fi suficient. Si m-as simti implinita. A da, si pe chirurgul care a iesit din sala de operatii fara sa-mi adreseze nici macar un cuvintel. Si mi-a lasat pe fata ce mi-a lasat.

Dacă ţi s-ar spune că numai o dată în viaţă mai ai dreptul să te rogi, ce ai cere?

Iertare.

Dacă ţi s-ar spune că numai o dată în viaţă mai ai dreptul să dai, ce ai da?

Orice lucru decent mi s-ar cere.

Miss T si AleX, a voastra e. :)

~ de Andra pe 01/09/2009.

Un răspuns to “Leapsa”

  1. Mai bine mai tarziu decat niciodata…
    :D

Lasă un răspuns

 
