To be continued…someday.

Cu greu, dar am reusit si eu intr-un sfarsit sa ma dau jos din pat. Recunosc,  n-am putut sa rezist farfuriei pline ochi cu lebenita lasata strategic pe masuta din hol. Bine, de durerea de cap, starile de oboseala si ameteala nici nu mai pomenesc. Se subinteleg. Cauza? Scumpele si dragutele noastre Cai Ferate Romane. Asta pe scurt. Ca doar n-o sa-ncep sa relatez cele 23 de ore de calatorie & co.

Impresii si pareri? Toate cu + in fata. Cu mici exceptii, evident.

Mi s-a demonstrat inca o data ca scepticismul meu nu-si are locul de cele mai multe ori. Ca aparentele chiar n-au de-a face cu esenta. Si ca obisnuiesc sa caracterizez eronat oamenii dupa spusele altora.

Am cunoscut persoane diferite unele fata de celelalte din foarte multe puncte de vedere. Am descoperit ca in spatele unor imagini rigide se gasesc zambete calde si minti, daca nu neaparat stralucite, atunci cel putin deschise. Si am ajuns sa-i indragesc.

N-a fost Vama Veche, ci Costinesti. Un Costinesti cu care nu stiu daca vreau sa mai am de-a face. Un Costinesti de care am incercat sa fac abstractie. Un Costinesti in care am gasit o singura oaza in care sa ma adapostesc: White Horse. Un Costinesti in care, cu toate acestea, m-am simtit mai bine ca niciodata. Un Costinesti transfigurat de oamenii de langa mine.

Un set de amintiri pentru care ii voi fi recunoscatoare Ancai. Nu doar pentru ca e sora mea. Pentru ca-mi demonstreaza in fiecare zi cat de mult ma iubeste.  Si pentru norocul de-a ma putea lauda ca sunt din acelasi aluat ca ea. :)

~ de Andra pe 28/08/2009.

Lasă un răspuns

 
