Pe cai ca se filmeaza!

Si uite asa am ramas fara adresa de mail, ID de messenger si, implicit, fara ID-urile tuturor oamenilor cu care chiar comunicam. Nu ca ar fi o atat de mare tragedie, doar ca nu mi se pare normal. Si nu doar eu. Oh well, sa faca bine Yahoo!-ul sa…(las la alegerea si imaginatia fiecaruia).

(zeeeeeen!)

*O absenta de un an. Un zambet molipsitor caruia chiar i-am simtit lipsa. Lucru de care mi-am dat seama doar acum. Si pe care nu m-am ferit sa i-l si spun.

Clipe. E placut sa le retraiesti dupa atata amar de vreme.

Una peste alta, azi m-am reapucat de facut bagaje. Nu, nu este vorba despre nicio pasiune ascunsa. E doar monstrul pe care va trebui sa-l car (din nou) dupa mine. Destinatia? Malul marii, part two. Daca se poate, de ce nu?

Phoenix-„Lisztomania”. Pentru cele 9 zile de absenta care vor urma.

~ de Andra pe 17/08/2009.

Un răspuns to “Pe cai ca se filmeaza!”

  1. Thx for noticing me, again! No further comments regarding this matter.

Lasă un răspuns

 
