Amintiri viitoare.

Au fost zile lungi, au fost si zile care au trecut mai repede. Obositoare, dar si lipsite de activitati care sa umple spatiul si timpul disponibile.

Insa doua sau trei pe care le voi rezugravi cu aceeasi placere de fiecare data.

Nu i-am vazut niciodata cu un asa chef de viata. Doi oameni simpli, de la tara. Dar lucizi, senini, intelepti. „O sa-mi fie dor de tine, tu fata.” Iubitori, in felul lor carcateristic. I-am privit cu totul alti ochi ca pana acum. I-am perceput si i-am simtit altfel. Mai apropiati. Atat fata de noi, cat si unul fata de celalalt. Caci batranetea nu i-a facut nici mai ursuzi, nici mai acri. I-a inchegat si i-a unit mai mult ca oricand.

E aerul copilariei. E gustul rosiilor ingrijite de o mana aspra si-un suflet cald. E mirosul vitei-de-vie. E o bunica in poala careia se adapostesc trei pisicute. Si un bunic cu-o palariuta de paie ce sta ascuns de soare intr-un colt al curtii. E un tata care intinereste cu zece ani de fiecare data cand intra pe poarta pe care scrie „99”.

~ de Andra pe 12/08/2009.

Lasă un răspuns

 
