E si locul meu acolo…

In momentul in care am simtit nisipul fierbinte intre degete si am ridicat privirea am stiut. Am stiut ca mi-am gasit locul. Si asta instantaneu. Aveam mereu impresia ca lumea multa, agitatia si muzica data tare ma fac fericita. Nu stiam ca, de fapt, nu Costinestiul e destinatia ideala de pe malul marii.

Acorduri de Morcheeba, 3 Doors Down si Depeche Mode undeva in surdina. Atmosfera ideala pentru o carte buna, eventual pentru a-ti face ordine printre ganduri si sentimente.

Spre seara insa, linistea de peste zi se transfigureaza. In cel mai placut zgomot cu putinta. Daca pana acum ‘a dansa’ implica par intins cu placa, haine de club si alte minuni de genul asta, ei bine, acum e cu totul altceva. Sa dai drumul tuturor trairilor, sa le lasi sa exprime ele pentru tine ceea ce vrei sa spui prin gesturi, miscari si pasi e cel mai frumos dans care exista pe lumea asta. Nu tu restrictii sau formalitati inutile, nu tu priviri si zambete ironice. E libertatea in cel mai pur sens.

E si locul meu acolo. Printre oamenii care-si duc veacul in corturi si nu in hoteluri,  pe terase boeme si nu in restaurante.

Muzica, oamenii, absolut tot. Adica Vama Veche.

~ de Andra pe 01/08/2009.

Un răspuns to “E si locul meu acolo…”

  1. undeva prin Vama…

Lasă un răspuns

 
