Am plecat. Era si cazul :)

Inca un motiv pentru care imi doresc sa ma fi nascut Andrei. Si nu Andra. Facutul bagajelor. De fapt, nu atat impachetatul hainelor si asezatul lucrurilor in valiza, cat numarul mare de porcarioare pe care ma vad de fiecare data nevoita sa le indes si sa le gasesc loc prin fiecare buzunar posibil si imposibil. Nu pot sa las acasa nici aia, nici aia si nici cealalta. Si uite asa ma trezesc tarand dupa mine un adevarat monstru. Cel putin m-am straduit. Atat cat am putut si eu.

In alta ordine de idei, azi plec. Cluj-Bucuresti-Mangalia-2 mai. Dureros de lung si obositor. Dar nu ma plang. Nu foarte tare. :)

Pe saptamana viitoare (intr-o vreme…)! :)

~ de Andra pe 23/07/2009.

2 răspunsuri to “Am plecat. Era si cazul :)”

  1. Distractie placuta acolo! Eu ma intorc de la la bucuresti maine, a fost placuta incursiunea asta, pot spune ca am inceput sa prind orasul :D

  2. oricum nu vei folosi cu mult peste jumatate din lucrurile pe care le-ai luat….(astept confirmarea cand te intorci :P )
    si sper sa te gandesti si la noi… cei ce ne vom evapora in caldura orasului

Lasă un răspuns

 
