Unde esti tu, Sfanta Educatie?

M-am saturat sa-mi stea inima-n loc de fiecare data cand intru in cartier si e intuneric, m-am saturat sa ma uit din doua-n doua secunde in spate de spaima ca nu cumva scumpul meu urmaritor de anul trecut sa-si reia vechile obiceiuri. Nu mai vreau sa vad masini de politie, nu mai vreau sa aud in plina zi manelele bubuind in cate 4 apartamente deodata. Mi s-a facut sila sa trebuiasca sa dau ‘buna ziua’ de 100 de ori pana sa ajung la scara, sa trebuiasca sa indur privirile unor neterminati care isi duc existenta in fata blocului, mancand seminte si ragaind zgomotos. Ca ultimele animale.

Oameni civilizati si educati. Cred ca cer prea mult.

~ de Andra pe 07/07/2009.

4 răspunsuri to “Unde esti tu, Sfanta Educatie?”

  1. Chiar daca oamenii ar fi civilizati si educati asta nu te-ar scapa de buna ziua. Stiu cum e cand babele (vecinele) sunt pe strada, la distanta de 5m una de cealalta si eu trebuie sa le zic buna ziua pe rand fiecareia, dar aici este o problema a mea, pentru ca nu-mi place sa vorbesc tare in public deci nici nu pot sa strig buna ziua in gura mare sa auda toate odata. Mai am si un vecin putin mai surd, si daca nu tipi sa te auda ca ai zis buna ziua se uita dupa tine… ah ce detest asta.

    Intuneric e si la mine, de cele mai multe ori, și cartierul nu e tocmai vesel, e trist, plin de negrii tristi (cocalari si manelari prin definitie), si desi sunt baiat, cel putin cand aveam parul lung, aveam o oarecare jena cand mergeam singur prin cartier (nu pentru ca as fi semanat cu o fata) pentru ca acesti negrii se stie ca au ceva probleme cu muzica rock, si cu cei care o asculta (care evident de obicei au parul lung :)) ).

    Ai fost urmarita? :-s of.. nu cred ca a fost placut. Daca ai scapat de urmaritori, e bine, foarte bine. Sper sa nu mai ai probleme de genul. :D

    Da stiu, e tarziu si comentez intr-una…. of… sa nu ma injuri, nu fac spam :))

    • Cei negri si tristi fac umbra degeaba pamantului si pe-aici prin zona, stai linistit :)) si evident au o problema cu tot ce-nseamna rock..sau cu tot ce nu e in ritm de manele :P

      Un an intreg am fost urmarita de un tip de prin cartier, un ciudat de vreo 20 si ceva de ani…imi stia programul si imi iesea in cale la ore fixe…ultima data m-a “condus” pana la scara…deocamdata a renuntat…sper ca s-a reprofilat :P

      Feel free sa comentezi cat iti pofteste inima :) placerea e de partea mea :D

  2. inca putin si totul se va schimba asa cum probabil nu iti imaginezi…

  3. E chiar aiurea asa. Sa mergi prin cartier cu spaima… mai multa grija zic eu.

Lasă un răspuns

 
