Josnic.

Cred ca atunci cand vine vorba de parintii nostri, toti, indiferent de statutul pe care-l avem, reactionam la fel.

Nu sunt genul de persoana care da neaparat curs provocarilor. Consider, de cele mai multe ori, ca a ignora este cea mai buna arma. Insa, cand bunul simt depaseste o anumita limita si se extinde in sfera privata, incep sa fac urat.

Se intampla ca un an intreg sa n-ai chef de nici macar o ora. Niciun gram de respect pentru omul care isi da silinta si care, spre deosebire de multi altii, chiar pune suflet in tot ceea ce face. Si-o face cu placere. Inteleg sa te revolti impotriva unei persoane care iti limiteaza gandirea si incearca intr-un mod egoist sa-si impuna propriile principii inflexibile. Dar de ce tinta ta este exact acel om care te mai si rasplateste pentru lipsa ta de bun simt, n-am s-o inteleg niciodata. A fi intr-o continua revolta nu e o solutie. Si nici macar o dovada de gandire superioara. Si astfel, ajungand in fata unei comisii care se straduieste din rasputeri sa te desfiinteze, dai vina pe lipsa de competenta a celui pe care l-ai vazut doar de cateva ori pe an. Si si atunci, intamplator, pe coridoare.

A nu accepta ca tu esti cel nepregatit si nedocumentat, dand vina, asa cum ar face-o orice neterminat, pe unul dintre putinii oameni care chiar s-au straduit sa faca ceva (desigur, n-ai cum sa stii asta, n-ai fost acolo) este, dupa parerea mea, de-a dreptul josnic.

Nu pentru ca locuiesc sub acelasi acoperis cu el. Nu pentru ca e tatal meu. Pentru ca e un profesor care-si respecta meseria si, mai presus de toate, ii respecta pe cei cu care lucreaza. Chiar daca de cele mai multe ori acestia nu merita si nici nu returneaza nimic.

~ de Andra pe 05/07/2009.

2 răspunsuri to “Josnic.”

  1. pentru ca maturitatea si integritatea nu „vin” la pachet atunci cand faci 18 ani…si pentru unii oameni nu „vin” niciodata…

  2. Atunci când nu am știut, nu am dat vina pe nimeni, pentru că evident doar eu eram vinovat, asta daca cineva s-a chinuit să mă invețe iar eu nu am dat 2 bani. Dar atunci cănd esti sigur pe tine, știi că ești pregatit și totusi, cineva iți pune bețe in roate pentru ca așa i s-a trezit lui, scuza-ma dar nu as putea sa respect persoana respectiva.

    Dar ai dreptate, in ceea ce ai spus mai sus.

Lasă un răspuns

 
