De clasa intai.

Unii se dau de ceasul mortii cu M1 la matematica, iar altii, cu o zi inainte de proba la geografie, re(invata) sa faca impartiri.

E clar. Acum chiar cred. De ce te feresti, siguuur nu scapi! I-as fi dat una peste cap oricui ar fi indraznit sa sa-mi sugereze ca am sa ajung, dupa absolvirea liceului, sa-l rog pe tati sa-mi arate cum se face o impartire. Si sa nici nu-nteleg din prima.

Bine ca m-am prins pana la urma.

Sid din Ice Age e fix tranta pe langa mine. :))

~ de Andra pe 29/06/2009.

3 răspunsuri to “De clasa intai.”

  1. Ehee… subiecte mai aiurea nu puteau sa ne aleaga la M1 :(. Ii invidiez pe cei de la M2 si pe restul .. care nu au avut nici un stress la matematica…
    M2 sa fii dat si eu si aveam 10, dar asa, ma voi multumii cu cat am luat…

  2. Sincer iti spun, chiar ma simt norocoasa pentru faptul ca nu am avut de dat bacul din matematica, imi imaginez ca M1 e chiar groaznic…sa inteleg ca te-ai impotmolit un pic in subiectele de anul asta..?

  3. Ha,ha…asta a fost reactia mea cand am vazut subiectele si nu pentru ca erau amuzante, sau pentru ca si-ar fi scris cineva numele gresit ci pentru ca erau foarte aiurea, foarte grele si habar nu aveam sa le fac pe majoritatea. Am iesit ultimul din sala, si daca mai aveam timp as mai fi stat. Nu m-am grabit sa ies, m-am folosit de fiecare secunda din cele zece mii optsute de secunde disponibile :))

Lasă un răspuns

 
