In bine si in rau.

Sincer, n-ai zice ca de luni incepe ‘distractia’. Atata calm pe-aici prin zona, ca nici nu-mi vine sa cred ca e vorba despre aceeasi persoana care acum un an ceda psihic dupa fiecare noapte scaldata in lumina abajurului. Au fost si nopti scurte, au fost si dimineti in care mi-am baut cafeaua cu putin inainte de 7, au fost si zile in care am uitat ca in afara de tati, mami si buni mai exista cineva. Si, totusi…uite ca oamenii se mai si schimba. Ciudat. Cel putin in cazul meu.

Per total…a fost o perioada destul de marcata de schimbari. Si din punct de vedere fizic, si psihic, si schimbari in bine si schimbari in mai putin bine. Dintre toate…e legatura care s-a creat intre mine si mami cea care m-a marcat. Desi…intotdeauna am fost apropiate. Este vorba despre o  relatie mama-fiica ce seamana mai degraba cu una de prietenie. O prietenie mult mai profunda. Si mai sincera.

A fost o luna in care toate iesirile mele s-au raportat exclusiv la ea. Nu pentru ca asa mi-am propus, nu pentru ca asa am considerat ca ar fi de cuviinta. Pentru ca asa am simtit. N-au mai fost nevoie de cele zece telefoane pentru a pune la cale o simpla iesire, n-a mai existat nici acel sentiment de dezamagire cand mi s-a spus ca n-are rost sa iesim doar noi doua daca cea de-a treia persoana lipseste.

Pentru ea nu va conta ca sunt doar eu cea cu care se plimba de brat. Dimpotriva. Se va bucura de prezenta mea. Va sti sa ma asculte. Si, mai presus de toate, CUM s-o faca. Pentru ca a mama mea.

~ de Andra pe 20/06/2009.

Lasă un răspuns

 
