12 iunie.

Sincer? Nu ma asteptam sa fie atat de bine. Facand abstractie de rochia pe care am tras-o pe mine pentru prima oara cu exact 2 ore inainte, de tocurile care mi-au traumatizat cele 9 ore de existenta, a fost un banchet chiar reusit. Si mult mai putin melodramatic decat mi-as fi imaginat. De dansat, am dansat. Cu cine-am apucat, la ingramadeala si pe orice piesa (rusine sa-mi fie, am ajuns sa cant in gura mare pana si piesa andei adam..:))). De topait desculta in fata localului, am topait. De baut vin pe ascuns, nici ca mi s-ar fi parut ceva mai normal sa fac. Nu de alta, dar membrul-sef al familiei era si el prin zona (cu care, daca tot veni vorba, am tras niste dansuri mai invartite decat orice samba, cha-cha sau jive …e in familie:D). Poze? Checked. Discutii si planuri despre viitor? Checked. Confesiuni, momente de sinceritate & co.? Checked si asta. Ca doar banchetul e momentul ala in care iti permiti sa fii sentimental fara sa fii neaparat penibil.

Ora 5. Si imbratisarea data celei mai dragi persoane din tot liceul. Doamna diriginta. 9 ore in care am rezistat cu multa ambitie. Dupa care am izbucnit.

„Sunt persoane care-parca fara sa cauti lucrul asta in mod deosebit-se instaleaza confortabil si sigur intr-un coltisor de suflet si odata ajunse acolo stii ca nu vor mai pleca.”

Cum sa nu adori un astfel de om?

~ de Andra pe 14/06/2009.

Lasă un răspuns

 
