:) !

Am si uitat cum e ca oamenii sa faca ceva frumos pentru tine. Ceva atat de frumos, incat sa-ti stea inima-n loc si sa nu stii cum sa reactionezi…sa razi, sa plangi, sa sari in sus de fericire? Cred ca azi le-am facut pe toate, m-am manifestat in fiecare mod cu putinta :).

Au reusit sa transforme o zi mohorata si ploioasa intr-una…mai insorita ca niciodata. Cand le-am vazut in sala cu cate-un buchet mare de flori in brate mi s-au inmuiat picioarele. De-a dreptul. Stiam ca mi se pregateste o surpriza, dar chiar nu credeam ca aveau sa bata atata amar de drum doar ca sa fie alaturi de mine la festivitatea de absolvire. A fost cel mai dragut lucru pe care l-a facut cineva pentru mine. E un sentiment greu de descris…te face sa te simti special si, mai presus de toate, iubit.

Sunt aceste gesturi pe care regret ca le las in urma.

~ de Andra pe 12/06/2009.

Lasă un răspuns

 
