In vid.

Ciudat. O zi de miercuri in care pana si amintirea celor mai banale gesturi m-a facut sa sufar si sa plang, urmata de o joi in care tot ce a existat frumos in mine s-a transformat intr-o stana de piatra. N-am vazut nimic, n-am simtit nimic, n-am putut sa scot un cuvant. M-am simtit ca intr-un vis in care propriul meu trup imi joaca feste si nu asculta de ceea ce inseamna ratiune si sentiment.  Singurul lucru care m-a chinuit a fost o crunta durere de cap.

~ de Andra pe 11/06/2009.

Lasă un răspuns

 
