„Multumesc.” ?

N-am sa inteleg niciodata de ce oamenii se feresc, in general, sa multumeasca. Pentru un mesaj dragut, pentru o lectie la latina, pentru ca timp de patru ani le-ai fost alaturi si i-ai incurajat sa joace baschet, indiferent de numeroasele zile proaste pe care le-au avut, pentru ca te-ai sacrificat si i-ai scapat de o frumoasa nota de 4, pentru ca ti-a pasat si ai luat legatura cu un psiholog cand ai vazut ca lucrurile se inrautatesc. Nu cred ca e atat de greu sa rostesti un simplu „multumesc”. Nu m-am asteptat niciodata la vreo recompensa, la fel cum nu m-am asteptat niciodata sa fiu ridicata in slavi. E vorba despre simpla satisfactie de a simti ca lucrul pe care l-ai facut este apreciat. Atat si nimic mai mult.

Probabil ca o fapta buna n-ar trebui sa astepte nici macar acel banal „multumesc”. Iar satisfactia sa decurga din insasi acea fapta.

Atata doar ca…doare cand nici macar din partea celor mai apropiati prieteni el nu exista.

~ de Andra pe 30/05/2009.

2 răspunsuri to “„Multumesc.” ?”

  1. Ce bine poti sa scrii.. Imi face foarte mare placere sa te citesc, si prin gandurile pe care le exprimi, faci un bine „eului” meu :) Multumesc.

  2. @ Mihai: Ma bucur tare mult ca gandurile mele mai ajung si prin alte parti si ca, in plus, mai fac si-un bine…multumesc si eu, la randul meu, pentru ca ma citesti :)

Lasă un răspuns

 
