Lily Allen-„Not Fair”.

Ma distreaza la culme cum unora li se pare ca li se cuvine tot. Si cand spun tot, chiar la asta ma refer. Ma distreaza in aceeasi masura in care ma exaspereaza ca nu pot refuza multe dintre aceste persoane. Nu ca ar fi un lucru rau sa ajuti. Dar cand deja intervine abuzul, incapacitatea mea de-a spune „NU” devine de-a dreptul frustranta. Mai ales cand stiu ca se profita de pe urma mea. Am incercat, nu de putine ori, sa refuz. Si mi-a iesit. Initial. Asta inainte sa ma apuce mustrarile de constiinta si sa am impresia ca sunt cea mai egoista persoana de pe fata pamantului. Si uite asa au trecut patru ani in care Andra muncea ca fraiera pana la ora unu noaptea, iar a doua zi se bucurau de rezultatul muncii alte zece lipitori.  Sincer, tot respectul. Eu, una, n-am putut sa fac asta niciodata. Si mare mirare daca am sa reusesc. Deocamdata telul meu ramane unul singur. Sa pot sa spun si eu o data in viata un „NU” hotarat, sa nu-mi para rau pentru el si asa sa si ramana!

~ de Andra pe 16/05/2009.

Lasă un răspuns

 
