Unul singur e suficient.

Un singur motiv pentru care ne certam zi de zi. Recunosc, n-am rabdare. Dar nici nu suport ignoranta. Si nici nu vreau s-o suport.  Si cu cat o sa mi se repete mai des sa o trec cu vederea, cu atat mai mult n-o voi face.

Sincer? Da, am si eu partea mea de vina. Si nu ma feresc sa recunosc. Regret sa spun asta, dar, mai nou, nu stiu unde a disparut compasiunea de care dispuneam pana nu demult. Habar nu am pe unde s-a evaporat. Oricat as cauta-o numai nu dau de ea. E si mai frustrant faptul ca se ascunde numai in cazul anumitor persoane. Iar eu simt ca nu pot face nimic in privinta asta.

~ de Andra pe 14/05/2009.

Lasă un răspuns

 
