E oficial. Cam asta a fost tot.

Ultima experienta de acest gen. Si inca nu-mi vine sa cred ca trebuie sa predau oficial echipamentul.

Ce-mi pare cel mai rau e ca…n-am fost prezente decat intr-o mica parte. Simteam nevoia sa-mi iau ramas bun asa cum se cuvinte, printr-o demonstratie capabila sa ateste faptul ca am reprezentat ceva, sa lase in urma o imagine cel putin frumoasa, daca nu victorioasa. Din pacate, pasiunea se manifesta diferit pentru fiecare in parte. Asta daca ea exista.

3 zile pe care m-am straduit din rasputeri sa le constientizez. Noroc cu vanataile, zgarieturile si nasul spart. N-ai cum sa nu le…simti. :)

O lunga serie de surprize. Placute si, in aceeasi masura, neplacute. Nopti nedormite, meciuri de la 8 dimineata si o groaza de huiduieli. Rezultate la fel de derutante ca si tipetele si hohotele din sala.

Un prim meci castigat in mod ciudat. Minus 12 in primele 10 minute, plus 15 in ultimele. Un al doilea…cel mai stresant si solicitant pe care l-am trait vreodata. 2 puncte in plus. Si asta in ultimele secunde. Un al treilea  abandonat in sfertul cu acelasi numar. Minus 20, un cot in fata si-o vizita la spital. Cu ce ne-am ales? Cu un dubios loc 3. Asta in conditiile in care in meciul cu ocupanta locului intai victoria fusese de partea noastra. Se numeste cosaveraj.

Indiferent de cum ar sta lucrurile pe teren, in afara lui…situatia e cu totul alta. Baschetul leaga prietenii de durata cu oameni valorosi. E sportul care te face sa regreti odata cu fiecare deplasare ca nu te-ai nascut in alt oras. Mese unite, zeci de persoane cu personalitati si varste diferite, bancuri, rasete zgomotoase, confesiuni, priviri si zambete fugare.

E ceea ce as vrea sa retraiesc la nesfarsit.

~ de Andra pe 10/05/2009.

Lasă un răspuns

 
