Part of the game.

Recunosc…n-a fost cel mai stralucit weekend. Asta din punctul de vedere al lucrurilor pe care am incercat sa (-mi) demonstrez ca le pot face. A iesit…nici nu stiu ce-a iesit. In orice caz, m-am simtit ca o incepatoare. Si probabil am fost perceputa si pe teren ca atare. Mi-am propus multe. Pacat ca n-am si reusit sa le duc la bun sfarsit.E greu cand formatia din care faci parte e…putin spus  incompleta.

Cu toate astea…am fost mai bine dispusa si optimista ca niciodata. Mai rar stari de veselie ca cele de zilele trecute. Intr-un alt plan, weekend-ul asta a fost chiar stralucit. Si a reusit sa echilibreze oarecum balanta. Atmosfera din sala, tipetele, hiuduielile…toata au farmecul lor. Cunoscatorii stiu de ce. Si daca mai exista pe langa elementul surpriza…atunci…”:)” e tot ce pot sa schitez. Pacat ca nimic prea frumos nu dureaza mai mult de 3 zile. Pacat ca a trebuit sa revin in mirobolantul orasel de care m-am saturat pana peste cap. Si sa revin la starea de dinainte (plus minus vreo 10 vanatai si 2 genunchi umflati).

It’s part of the game.

~ de Andra pe 27/04/2009.

Lasă un răspuns

 
