2000 km…?

Azi au sosit sonetele. Si, odata cu ele, sentimentul ca ceva se petrece fara ca eu sa-mi dau seama. Adica mai e putin si imi iau zborul. Si inca nu-mi dau seama cum ar trebui sa reactionez.

Oricum…cred ca deocamdata sunt speriata si nimic mai mult. Traiam cu impresia ca ‘my room’ va remane vesnic camera in care voi locui. Indiferent de numarul copiilor (sau al sotilor:P).

Sincer? Mi-e groaza. In special de cei 2000 si ceva de kilometri.

~ de Andra pe 09/04/2009.

Un răspuns to “2000 km…?”

  1. va fi tot „your room” si aceeasi „your friends” si la 2000 si la 20 de km ;)

Lasă un răspuns

 
