E soare. Si ma multumesc cu atat.

Soareeee, 20 de grade, Cluj, fete. :) Cu asta mi-am ocupat timpul in ultimele zile. Si, sincer, nu cred ca mi-ar fi putut prinde ceva mai bine de atat. Cu toate ca scopul vizitei mele prelungite nu a fost nimic din sfera cuvantului ‘fun’ & co., am profitat de moment si-am reusit sa ma abat oarecum de la..drumul principal.

Computerul meu de bord a fost cu totul dat peste cap, indicand un numar de kilometri parcursi prea greu de procesat. Dar nu ma plang. Chiar deloc.

Am revazut oameni de care mi-era dor, am dormit pe unde am apucat, mi-am facut plinul la rezervorul cu portiile de ras cat pentru un an intreg, mi-am si reincarcat bateriile cu un drum (evident, nu ma refer la cele fizice).

Azi…fiecare a tinut sa-si sifoneze propriile asternuturi. Chiar si daca numai pentru o noapte. Ma asteapta o vana plina cu apa fierbinte, un ceai cu scortisoara, o tableta de ospen si, din pacate, o camera goala. Oricum, maine o luam de la capat. Asa ca…o noapte destinata somnului nu va fi decat benefica. :)

~ de Andra pe 04/04/2009.

Lasă un răspuns

 
