Pierdere de vreme.

Asta nu poate fi numit baschet. In cel mai bun caz, poti sa-i spui haos sau alergatura fara sens. Pentru prima oara cand nu-mi face nicio placere sa joc, caci o asemenea activitate nu poate sa faca decat sa ma enerveze sau, in cel mai bun caz, sa ma plictiseasca. A fost o pierdere de vreme. S-a numit, cica, municipala. Nici nu e de mirare ca am aratat, m-am simtit si am jucat ca un papuc rupt si ros de vreme. Daca motivatie nu e, nimic nu e (se aplica nu doar in cazul dragostei).

M-am hotarat. Maine stau acasa. Mai bine 5 ore dormite decat irosite.

Am revenit la The Script. Sa fie „Rusty Halo” pe post de noapte buna.

~ de Andra pe 03/03/2009.

Lasă un răspuns

 
