„Strigoiul”

Cum am prostul obicei de a indeplini orice sarcina ii vine in minte vreunuia dintre profesori, am ajuns sa rasfoiesc volumul lui Baudelaire, „Florile Raului”. Asta, probabil, ca sa mi se demonstreze ca mai am si eu de castigat din toata alergatura asta. (bine na, exagerez si eu putin:P) Tot cautand o poezie pe care s-o prezint si s-o disec in fata doamnei-a-carui-nume-nu-trebuie-rostit (da, da, am citit tot ce-nseamna HP), am dat peste „Strigoiul”. Fara alte cele, suna cam asa:

„Ca ingerii cu ochiul rau

Ma voi intoarce-n patul tau

Si ma voi strecura spre tine

Cu umbra noptilor haine;

(…)

Cand zorii reci vor rasari

Tu locul meu il vei zari

Gol, rece, pana se-nnopteaza.

Cum altii prin iubirea-ar vrea

Sa stapaneasca viata ta,

Eu vreau s-o stapanesc prin groaza!”

E un sentiment placut. E ca si atunci cand gasesti singura piesa ce lipseste dintr-un puzzle. Se potriveste la fix.

~ de Andra pe 23/02/2009.

Un răspuns to “„Strigoiul””

  1. frumos…

Lasă un răspuns

 
