In familie.

Avand in vedere fluctuatiile mele din ultima vreme, nici nu stiu daca sa-mi para bine, daca sa ma bucur sau nu. In alte conditii, da, as fi fost in culmea extazului. O saptamana departe de tot ce-nseamna oraselul asta vid, o saptamana de inmuiat cioantele in jacuzzi, o saptamana de jucat carti si table. In orice caz, sper ca, schimband mediul, sa-mi mai revin. Sa pot demara in forta, pentru ca e mult de lucru.  Si, eventual, sa-mi fac ordine printre ganduri, sa mi le aranjez frumos pe raftulete si sa-mi fac curaj pentru discutia pe care o am in minte de ceva vreme.

Promit ca la intoarcere imi voi face timp si pentru niste telefoane. Recunosc, am fost cam neglijenta.

Oh well, sa fie Gavin DeGraw-Chariot pe post de noapte buna.

~ de Andra pe 30/01/2009.

Lasă un răspuns

 
